Studie Hulp Graad 4 – Lewensvaardighede

This post is specific for my Afrikaans followers as my daughter is Afrikaans and this is about her grade 4 school work and the effort I put into get her exam ready every term.

LO

Kwartaal 1 & 2 Pakket bestaan uit die volgende dokumente almal met dieselfde wagwoord.

 

Sleutelwoorde:

Lewensvaardighede

Lewensvaardighede Oefen 1

Lewensvaardighede Oefen 2

Koste: R50 

Enige navrae kontak asb thestilettomum@gmail.com

*Let wel dat ek nie n onderwyser is nie, maar ‘n ma wat haar angstige dogter probeer help. As julle dalk n spelfout op ‘n blad vind laat weet my asb sodat ek dit kan reg maak. Ek dink ek het die blaaie nou al soveel keer gelees dat ek dit nie meer kan raak sien nie.

Untitled

Did you enjoy this post? Do you want more of this? Make sure to subscribe on you right and share with your friends. You can also follow me on Twitter, Facebook and Instagram for shorter versions of what happens in our lives daily, or you can follow to Education series

LO2016graad4

One thought on “Studie Hulp Graad 4 – Lewensvaardighede

Leave a Reply

